Komunikacja organizacja aplikacje keto

Publikowanie na Facebooku i Instagramie jest bez sensu.

Jerzy

Czy zawsze marzyłeś o tym, żeby to, co publikujesz miało długość życia mierzoną w minutach?

  • Wiekopomna chwila nadeszła, ustawiłem mój fanpage z 6000 fanów w tryb likwidacji. Pewnie niektórzy z Was złapią się za głowę, ale uważam, że Facebook nie jest w tej chwili narzędziem do komunikacji ani budowania marki osobistej czy przekazywania treści.
  • Dziwię się, że ludzie dali się nabrać na sposób komunikacji, który znika po kilku minutach. Po co marnować czas na komunikację, która i tak nie dociera do połowy osób.
  • Przy wybieraniu platformy radzę zwrócić uwagę na to, jakie warunki daje platforma dla jej uczestników. Wybierz taką, która wzbogaca Twoje życie, a nie taką,  która powoduje FOMO.    

mailto:jerzy@bezedycji.pl

Share twitter/ facebook/ copy link