Dziś odcinek solowy, z którego dowiesz się, jakie są 4 najważniejsze kroki przy budowie strategii marketingowej kancelarii.

  • Podcast "Poza Prawem" jest patronem medialnym konferencji inaugurującej działalność fundacji "Women in Law". Konferencja odbędzie się 15 października 2019 roku w Warszawie. Zapraszamy.
  • Jak pracować nad marketingiem kancelarii w 4 krokach?
  • Krok pierwszy - klienci.
  • Odpowiedz sobie na pytanie, jakim klientom pomagasz.
  • Dostosuj marketing tylko do tej grupy klientów.
  • W czym się specjalizujesz? Jakiego rodzaju jest to specjalizacja; merytoryczna czy geograficzna?
  • Pytaj Twoich obecnych klientów, kto w ich firmach ma wpływ na zakup usług kancelarii.
  • Poznaj klienta tak głęboko, jak to tylko możliwe.
  • Krok drugi - czego dokładnie potrzebują Twoi klienci?
  • Jakie są osobiste oczekiwania klienta, który zwraca się do Twojej kancelarii.
  • Pomyśl o korzyściach dla klienta na trzech etapach współpracy: przed zakupem, w trakcie wykonywania usługi oraz po jej zakończeniu.
  • Krok trzeci - narzędzia
  • Jakimi kanałami dotrzesz do swojego klienta? Blog, media społecznościowe, a może podcast?
  • Gdzie jeszcze możesz spotkać swoich klientów?
  • Myśl dwuetapowo - które narzędzia są dla Ciebie odpowiednie, a które są odpowiednie dla Twojego klienta.
  • E-mail marketing jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych.
  • Krok czwarty - partnerzy.
  • Zastanów się, kto może pomóc Ci w dotarciu do klientów.
  • Rozpocznij współpracę z różnego rodzaju  organizacjami i stowarzyszeniami, korzystaj z ich zasięgów marketingowych.

    Strona fundacji http://www.womeninlaw.pl

Chcesz trafić na antenę Poza Prawem? Nic prostszego: https://podcastpozaprawem.pl/antena- nagraj pytanie, komentarz, punkt widzenia.

Nie wiesz jak nagrać podcast? Sprawdź naszą nową ofertę produkcje.fm. Ty mówisz, my zajmujemy się resztą!