W dzisiejszym solowym odcinku Szymon przybliża cztery obszary, w których powinna rozwijać się kancelaria jeszcze zanim zdecyduje się na zatrudnienie dodatkowych pracowników. Po wysłuchaniu tego odcinka będziesz wiedział, dlaczego większy nie zawsze znaczy lepszy.

  • Komentarz Karoliny Rokickiej do odcinka nr 43.
  • Większa kancelaria wcale nie jest lepsza od małej kancelarii.
  • Z jakimi problemami boryka się każda kancelaria chcąca się rozwijać?
  • 4 obszary rozwoju, które powinieneś wziąć pod uwagę, zanim rozpoczniesz poszukiwanie nowych klientów.
  • Dopracuj wewnętrzne procedury obsługi klienta.
  • Realizuj złożone obietnice.
  • Narzędzia pomocne w ustaleniu procedur w kancelarii.
  • Zastanów się, czy Twój zespół zna biznes klienta.
  • Co zrobić, aby klienci do Ciebie wracali?
  • Stwórz produkty, które nie angażują Cię w obsługę, a tę obsługę przenoszą na klienta.
  • Czy po zrealizowaniu usługi pytasz klienta, w czym jeszcze możesz mu pomóc?
  • To, co pozwala Ci rozwinąć wewnątrz kancelarię to feedback. Proś o opinię np. w formie ankiety online.
  • Zamiast zatrudniać nowych pracowników - współpracuj z osobami, które uzupełniają twoje kompetencje.

Lista narzędzi do pobrania: https://podcastpozaprawem.pl/10narzedzi

Chcesz trafić na antenę Poza Prawem? Nic prostszego: https://podcastpozaprawem.pl/antena- nagraj pytanie, komentarz, punkt widzenia.