Jak robić marketing nowoczesny i wyróżniający się? Co zrobić, żeby nie wpakować się w kolejnego bloga i kolejną nigdy nie uaktualnianą stronę? O tym dziś.

  • Jak robić marketing bez strony i bloga?
  • Jeśli będziesz robił inaczej niż wszyscy, jest szansa, że się wyróżnisz.
  • Blogów prawniczych jest bardzo dużo, a wyniki nie będą natychmiastowe, czy masz czas na napisanie 100 wpisów, aby widzieć efekty?
  • Dla początkujących prawników polecamy regularne publikowanie treści np. na LinkedIni.
  • Nie tylko narzędzie jest ważne, ale przede wszystkim treści, które powinny być wartościowe  dla naszych klientów.
  • Rozmawiaj z klientem, pytaj i zbieraj pomysły na treści, odpowiadaj na problemy klientów.
  • Czy pokazywanie swojego życia w mediach społecznościowych ma sens?
  • Kto słucha podcastów i czy podcast dla prawnika jest dobrym rozwiązaniem?
  • Lepiej wybrać Podcast czy Youtube do publikowania treści? Publikując podcasty, wstydzicie się na początku tylko swojego głosu, a nie swojego głosu i wyglądu.
  • Google indeksuje już angielskie podcasty warto więc publikować treści audio.
  • Jak zarabiać na podcaście?
  • Buduj swoją listę mailingową i wysyłaj przydatne treści.
  • Jeśli macie ochotę odpalić podcast, ale nie wiecie jak to zrobić, zapraszamy na naszą nową stronę produkcje.fm

Chcesz trafić na antenę Poza Prawem? Nic prostszego: https://podcastpozaprawem.pl/antena- nagraj pytanie, komentarz, punkt widzenia.