Lidia Adamczyk, menedżerka ds. marketingu i rozwoju biznesu w warszawskim biurze kancelarii Dentons. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowych oraz pozyskiwania klientów, a także komunikacją marki w segmencie B2B.  Joanna Gierak-Onoszko, Public Relations & Communications Manager w warszawskim biurze kancelarii Dentons. Odpowiada za wsparcie kancelarii w zakresie strategii komunikacyjnej, relacji z mediami oraz komunikacji wewnętrznej, specjalizuje się w zagadnieniach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

  • Jaki jest najbardziej pozytywny codzienny nawyk naszych gości?
  • Mindfullness w międzynarodowej kancelarii prawnej.
  • Marki prawnicze są słabe. Jak je wzmocnić?
  • Czy projekty mogą być nośnikiem marki kancelarii?
  • Wokół jakich elementów można stworzyć markę kancelarii prawnej?
  • Jak w dużej organizacji zadbać o to, żeby wszyscy znali opowieść marki kancelarii?
  • Co to znaczy rozmawiać z klientami "w kontekście"? Czy prawnicy aktywnie uczą się biznesu klienta?
  • Czy dział marketingu w dużej kancelarii jest wydawcą treści?
  • Dlaczego lepiej nie zlecać prowadzenia profili Linkedin innym osobom?
  • Jak zareagować na popełniony przez kancelarię błąd w obsłudze klienta?
  • Jakimi narzędziami można budować siłę marki kancelarii? Jakie są najważniejsze?
  • Jak Dentons identyfikuje idealnego klienta?
  • Jak wygląda dobry proces sprzedaży usług prawnych? Z jakich elementów się składa?
  • Jedna rada dla młodego, świeżo upieczonego prawnika.

Chcesz trafić na antenę Poza Prawem? Nic prostszego: https://podcastpozaprawem.pl/antena- nagraj pytanie, komentarz, punkt widzenia.