Dlaczego zastanawiam się, czy w przyszłości korzystać z usług hoteli?

  • Mieszkamy w hotelu 4 gwiazdkowym, który powinien gwarantować pewną jakość obsługi. Od 3 dni proszę o dostarczenie nawilżacza do pokoju; pierwszy nie działał, drugi działał, ale nie nawilżał, czekamy na trzeci.
  • Sprzątanie pokoju zaczyna się o godzinie 10, czyli wtedy kiedy ludzie wracają ze śniadania do pokoju i tu zaczyna się problem, bo zazwyczaj panie sprzątające nie mogą spokojnie posprzątać.
  • Zastanawiam się, czy jeszcze kiedyś wydam pieniądze na 4 gwiazdkowy hotel. Nie korzystamy z animacji organizowanych przez hotel, jemy też oryginalnie i raczej trudno jest znaleźć w karcie jedzenie, które by nam odpowiadało.
  • W hotelu przyszłości program zajęć i animacji dla dzieci byłby ustawiany pod ich zainteresowania. Hotel przyszłości miałby centralne nawilżanie, a pani sprzątająca miałaby informację, który z gości jest w danym momencie w pokoju, a który nie i kiedy można spokojnie posprzątać.
  • Jeśli chcesz zbudować hotel przyszłości i użyć mnie jako doradcę zapraszam, napisz na jerzy@bezedycji.pl.  

Napisz: jerzy@bezedycji.pl