Komunikacja organizacja aplikacje keto

Jak bank powinien przypominać o spotkaniach z klientami?

Jerzy

Mam taką cechę — instynktownie czuję, jak pewne rzeczy powinny wyglądać i działać.

  • Dostałem dzisiaj SMS-a od banku PKO przypominającego o spotkaniu jednak, zamiast ułatwić komunikację, utrudniają ją przez jedno małe niedopatrzenie.
  • Przypomnienie o spotkaniu z podana datą nie zawsze ułatwia życie klientom, o wiele lepiej byłoby napisać, że to spotkanie jest jutro.
  • Wiele takich drobnych niedopatrzeń widzę wokół siebie, np. informacje z Allegro pod tytułem "Twoje zamówienie nr 3758424784785 zostało wysłane." Niestety mnie to nic nie mówi, nie wiem, co to za zamówienie i muszę to sprawdzić, a wystarczyłoby napisać "Twoje mydła, które zamówiłeś, zostały wysłane."
  • To są małe, pozornie nic nieznaczące rzeczy, które jednak robią ogromną różnicę w User Experience  i sprawiają,  że klient czuje się dobrze zaopiekowany.

Napisz: jerzy@bezedycji.pl

Share twitter/ facebook/ copy link