Jeśli chcesz rozwinąć swój biznes albo po prostu być bardziej widocznym w firmie, w której pracujesz, najlepszą rzeczą jaką możesz zrobić to zacząć publikować darmowe treści związane z tym, w czym jesteś dobry i co Cię interesuje. Bardzo dokładnie opowiadam dlaczego.

  • Kiedyś nieliczni mieli dostęp do niewielkiej ilości narzędzi, które dawały dostęp do masowego odbiorcy.
  • Dziś każdy ma dostęp do mediów i może sobie wyprodukować film czy podcast dlatego zmienia się sposób marketingu.
  • Budowanie swojej marki jest konieczne, jeśli prowadzisz swój biznes.
  • Darmowa twórczość wpływa na budowanie Twojego wizerunku jako eksperta.
  • Czasem należy poczekać na skutki takich działań często nawet kilka lat, jednak zapisujemy się w świadomości odbiorców.
  • Takie publikowanie daje również możliwość rozwoju i większą świadomość otoczenia kim jesteś.

Nagraj wypowiedź albo pytanie i dostań się na antenę "Bez Edycji": https://bezedycji.pl/pytanie