Michał Słojewski o męskim strzyżeniu, trymowaniu brody i goleniu brzytwą wie wszystko. Od 2015r właściciel męskiego zakładu fryzjerskiego Undercut Barber Shop w centrum Warszawy. Dzisiaj opowiada o rozwoju swojego biznesu,  relacjach z pracownikami i kobietach.

  • O trudnych początkach i fryzjerstwie damskim.
  • Co barbershop robi na Instagramie?
  • Jak zacząć w tym zawodzie i czy tutoriale na YouTube wystarczą do nauki zawodu?
  • Dlaczego w salonie Michała nie strzyże się kobiet?
  • Co jest najtrudniejsze w prowadzeniu salonu?
  • Jak znaleźć odpowiedni lokal na barbershop?
  • Zarządzanie pracownikami jest jednym z najtrudniejszych elementów w tego typu biznesie.
  • Czy traktowanie pracowników po koleżeńsku źle wpływa na rozwój firmy?
  • Jak wygląda rekrutacja pracowników do salonu?
  • Ile godzin pracuje właściciel barbershopu?
  • Co Michał robi po powrocie do domu?
  • Jak połączyć pracę z pasją?  
  • Czy studia przydają się w pracy Barbera?-
  • Różnica między pracą dla kogoś a pracą u siebie.
  • Właściciel musi pilnować swojego biznesu.
  • Plany na dalszy rozwój.  
  • W jaki sposób Michał prowadzi marketing swojej firmy?
  • Przycięcie wąsa Taco Hemingwayowi i  przygoda z klipem.  
  • Znane osoby odwiedzające salon.
  • Rada dla otwierających biznes analogowy.

Napisz do mnie na   jerzy@bezedycji.pl lub nagraj wypowiedź na https://bezedycji.pl/antena