Podcasting, komunikacja, organizacja

Aplikacje, których używam: ClickUp, Front i Whatsapp

Jerzy

Ostatnio dużo się u mnie zmieniło pod względem aplikacji, które używam.  Na przykład porzuciłem Todoista.

  • Przeniosłem się do Qiure, który jednak się nie sprawdził do ustawiania codziennych zadań i przekładania ich na inny dzień.
  • Teraz pracuję na ClickUp i jest mega, bo ma trzy widoki: listy, kanban oraz kalendarza. Można bez problemu przesuwać zadania na inny dzień.
  • W ClickUp można też komunikować się ze współpracownikami lub przypisać komentarz jako zadanie.
  • Kolejna aplikacja, której używam to Front, który idealnie sprawdza się do zarządzania pocztą. Umożliwia komentowanie danego maila przez osoby z zespołu, co bardzo ułatwia pracę.
  • Powoli mam dość montażu audio do moich podcastów w związku z powyższym, jeśli potrafisz montować audio — napisz do mnie na jerzy@bezedycji.pl
Share twitter/ facebook/ copy link